Tuesday - 2018 Sep 18
Languages
دوستوں کو بھیجیں
News ID : 188716
Published : 29/7/2017 18:55

کھانسی اور گلے کی خراش میں ادرک کے ساتھ نمک کا استعمال ،ہوگا دوگنا فائدہ

اگر ادرک میں نمک ملا دیا جائے تو اس کی طاقت دگنی بڑھ جاتی ہے کیونکہ نمک گلے میں پھسے ميوكس کو نکالنے میں تیزی سے مدد بھی کرتا ہے اور بیکٹیریل نمو کو بھی روکتا ہے،ادرک کو چھیل کر دھو لیں اور چھوٹے پیس میں کاٹیں،پھر اس پر تھوڑا سا نمک چھڑک کر اسے چبائیں اور اس کا رس نگل لیں۔


ولایت پورٹل:ادرک گلے سے جوڑے کسی بھی مسئلہ میں بہت فائدے مند ہوتی ہے،ادرک ہر باورچی خانے میں آپ کو بڑی آسانی سے مل جائے گا،یہ ہاضمہ کو ٹھیک رکھتا ہے اور پیٹ کی بیماریوں میں بھی فائدہ مند ہے۔
پر کیا آپ جانتے ہیں کہ ادرک کے ٹکڑے کے ساتھ ذرا سا نمک کھانے سے اس کا فائدہ دوگنا ہے اور کف یا بلغم کے مسئلے سے فوری طور پر راحت ملتی ہے،ادرک، سانس لینے میں تکلیف سے نجات دلاتا ہے، جس سے خشک کھانسی سے نمٹنے میں مدد ملتی ہے۔
اس میں موجود Antioxidant حلق اور سانس لینے والی نلی میں جمع ٹاکسن صاف کرتا ہے اور کف کو باہر نکالتا یہی نہیں ادرک میں ایسے خصوصیات بھی پائے جاتے ہیں، جو دمہ کو دور کرنے میں منافع بخش ہوتے ہیں۔
اگر ادرک میں نمک ملا دیا جائے تو اس کی طاقت دگنی بڑھ جاتی ہے کیونکہ نمک گلے میں پھسے ميوكس کو نکالنے میں تیزی سے مدد بھی کرتا ہے اور بیکٹیریل نمو کو بھی روکتا ہے،ادرک کو چھیل کر دھو لیں اور چھوٹے پیس میں کاٹیں،پھر اس پر تھوڑا سا نمک چھڑک.اب اسے چباے اور اس کا رس نگل لیں.
اس کے بعد شہد چاٹنا نہ بھولیں جس کا ذائقہ غائب ہو جائے،ادرک اور نمک کو ایک ساتھ چبانے سے بہت زیادہ اثر ہوتا ہے،اس کا ذائقہ بہت کسیلا ہوتا ہے اس وجہ سے بہت سے لوگ اس طرح اسے نہیں کھا پاتے اس لئے آپ چاہیں تو اس کا مرکب بنا کر بھی پی سکتے ہیں۔

etemad



آپکی رائے



میرا تبصرہ ظاہر نہ کریں
تصویر امنیتی :
Tuesday - 2018 Sep 18