Tuesday - 2018 Dec 11
Languages
دوستوں کو بھیجیں
News ID : 188769
Published : 31/7/2017 18:53

نیم کے فوائد۔۔!

نیم کے پتوں میں وٹامن سی پائی جاتی ہے،نیم کے پتوں کو پیس کر جسم پر لگانے سے جلد سے متعلقہ بیماریاں ٹھیک ہوتے ہیں،اسی طرح نیم کے پتے جلد پر بنے كالےدھببو کو ہٹانے اور جلد کو صاف رکھنے میں فائدہ مند ہیں.


ولایت پورٹل:صحت کے لحاظ سے نیم ایک سوغات کی طرح ہے،اس کے پتے اور چھلكو میں ایسے عنصر پائے جاتے ہیں جن میں سنگین بیماریوں کو ٹھیک کرنے کی صلاحیت پائی جاتی ہے،نیم کا رس اگرچہ کڑوا ہوتا ہے لیکن اس کا جوس پینے سے تن اور دماغ دونوں تندرست رہتے ہیں،نیم سے حاصل ہونے والے فوائد پر ڈالتے ہیں ایک نظر:
جلد کے لئے فائدہ مند: نیم کے پتوں میں وٹامن سی پائی جاتی ہے،نیم کے پتوں کو پیس کر جسم پر لگانے سے جلد سے متعلقہ بیماریاں ٹھیک ہوتے ہیں،اسی طرح نیم کے پتے جلد پر بنے كالےدھببو کو ہٹانے اور جلد کو صاف رکھنے میں فائدہ مند ہیں.
دمہ کے علاج میں مؤثر: نیم کی پتیاں باقاعدگی سے کھانے پر دمہ کے علاج میں مدد ملتی ہے،نیم کی پتیاں سانس کی بیماری، اور بلغم روکنے میں مددگار ہیں۔
زخموں کو بھرنے میں فائدہ مند: پیٹ کی بیماریوں کے لئے نیم بہت مفید ہے،السر ہونے سے روکتا ہے.
ذیابیطس کو کنٹرول رکھنے میں مددگار: نیم کی پتیاں جسم میں شوگر کی سطح کو کنٹرول رکھنے میں مدد کرتی ہیں،نیم کا استعمال ٹائپ 2 ذیابیطس کے علاج میں کیا جا سکتا ہے،نیم ایک طریقے سے انسولین کا کام کرتا ہے.
دانتوں کے لئے فائدہ مند: نیم کا باقاعدگی سے استعمال کرنے سے دانتوں میں پائے جانے والے جراثیم ختم ہو جاتے ہیں.اس سے مسوڑے مضبوط اور صاف و چمکدار ہوتے ہیں۔

اعتماد


آپکی رائے



میرا تبصرہ ظاہر نہ کریں
تصویر امنیتی :
Tuesday - 2018 Dec 11