Sunday - 2018 Sep 23
Languages
دوستوں کو بھیجیں
News ID : 191104
Published : 24/12/2017 16:10

اہلبیت(ع) ہی حقیقی عالم

عقلمند وہ ہوتا ہے جو کسی بھی کام میں نا تجربہ کار کے پاس نہ جائے، شیعہ اس بنا پر صاحبانِ عقل ہیں کہ وہ اپنے کو معصوم کے علاوہ کسی کے سپرد نہیں کرتے ہیں اور معصوم سے کم کسی بھی شخص کو اپنا ہادی اور آئیڈیل قرار نہیں دیتے ہیں۔


ولایت پورٹل:ھَلْ یَسْتَوِی الَّذِیْنَ یَعْلَمُونَ وَالَّذِینَ لاَ یَعْلَمُونَ اِنَّمَا یَتَذَکَّرُ اُوْلُوا الْاَلْبَابِ۔(1)
ترجمہ:کہہ دیجئے کہ کیا وہ لوگ جو جانتے ہیں ان کے برابر ہو جائیں گے جو نہیں جانتے ہیں۔
اس آیۃ کریمہ کے بارے میں امام محمد باقر(ع) کا ارشاد ہے:«انّما نحن الّذین یعلمون، والّذین لا یعلمون عدوّنا وشیعتنا اولو الالباب»۔(2)جاننے والوں سے مراد ہم لوگ ہیں اور نہ جاننے والوں سے مراد ہمارے دشمن ہیں اور اولوالالباب (صاحبان عقل) ہمارے شیعہ ہیں۔
جی ہاں! عقلمند وہ ہوتا ہے جو کسی بھی کام میں نا تجربہ کار کے پاس نہ جائے، شیعہ اس بنا پر صاحبانِ عقل ہیں کہ وہ اپنے کو معصوم کے علاوہ کسی کے سپرد نہیں کرتے ہیں اور معصوم سے کم کسی بھی شخص کو اپنا ہادی اور آئیڈیل قرار نہیں دیتے ہیں،عقل مند یعنی جو اپنی عمر اور جوانی کی قدر جانتا ہو اور وہ انسانوں کی ہدایت اور تعلیم کے جھوٹے مدعیوں کے لئے آزمائشی چوہا بننے کے لئے تیار نہ ہو اور کسی بھی قیمت پر اپنے آپ کو ایسے لوگوں کے حوالہ نہ کرے جو کسی لیاقت و صلاحیت کے بغیر صرف شہرت، خواہش و اقتدارکی خاطر انسانی معاشرے کی سربراہی کے دعوے دار ہیں۔
شیعوں کی خون آلود تاریخ گواہ ہے کہ شیعوں نے طاغوتی طاقتوں کی حکومت کو کبھی تسلیم نہیں کیا ہے۔
۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔
حوالہ جات:
1۔سورۂ زمر:۹۔
2 ۔اصول کافی: ج ۱ ،ص ۲۱۲۔
  
 


آپکی رائے



میرا تبصرہ ظاہر نہ کریں
تصویر امنیتی :
Sunday - 2018 Sep 23