Thursday - 2018 مئی 24
Languages
11416:نتائج: 0.229سیکنڈ میں
جستجو برای :
روزہ عبادت ہے، علاج جسم و روح ہے،حکمت و دانائی کا سبب ہے، نورانیت قلب کا ذریعہ ہے ،الھی فریضہ ہے ، تقوی و طہارت تک پہونچاتا ہے اور آتش جہنم سے نجات دلاتا ہے بشرطیکہ ایمان ہو ، دل میں یقین ہو ،اپنی نجات کی فکر ہو اور صحت و تندرستی کا خیال ہو۔
یہ بات بھی قابل غور ہے کہ سعد حریری کی فیملی کے سعودی کے شاہی خاندان سے گہرے روابط ہیں اس طرح کہ وہ جب کہیں حریری اپنے منصب سے دستبردار ہوسکتے ہیں لہذا یہ دیکھتے ہوئے ایسا لگ رہا ہے کہ لبنان میں الیکشن تو ضرور ہوئے ہیں لیکن سیاسی بساط پر انہیں مہروں کا رہنا کسی خاص تبدیلی اور ترقی کی نوید نہیں بن سکتی۔
عراق کی ایک باوثوق خبر ایجنسی کی رپورٹ کے مطابق بغداد کے’’الشعلۃ‘‘ علاقہ میں ایک خود کش نے کمر بیلٹ بم کے ذریعہ خود کو اڑا لیا ہے جس میں اب تک ۴ لوگ فوت جبکہ ۱۵ افراد شدید زخمی ہوچکے ہیں۔
آج امریکہ ایرانی عوام کے نزدیک سب سے منفور نام ہے اور ہمارے عوام کو امریکہ سے کسی اچھائی کی امید نہیں رہ گئی ہے چونکہ ایرانی عوام نے امریکہ کی دھوکے بازیوں کو متعدد مقامات پر پرکھ لیا ہے۔
شامی فوج کے اعلان کے مطابق جس وقت امریکی اتحاد کے یہ حملے ہوئے اسی وقت داعش کے کچھ باقی ماندہ عناصر نے علاقہ میں کچھ جھڑپیں کیں لیکن شامی فوج اور مقاومتی دستوں نے انہیں صحرائے المیادین تک پیچھے ہٹنے پر مجبور کردیا اور اس پیش قدمی میں داعش کے کچھ دہشتگرد ہلاک بھی ہوئے ہیں۔
امریکہ کے موجودہ صدر ٹرمپ کا مقدر بھی اپنے پہلے والے سربراہان مملکت جیسا ہی ہوگا جس طرح وہ تاریخ میں گم ہوگئے ٹرمپ کا بھی کوئی نام لینے والا نہیں ہوگا۔
۱۲۸ اراکین کی اس پارلیمنٹ نے آج اس دور کا پہلا اجلاس منعقد کیا جو ’’میشل المر‘‘ کے زیر انتظام ہوا اور اکثر اراکین نے ایک بار پھر نبیہ بری کو قومی اسپیکر کے طور پر منتخب کرلیا ہے ۔
یاد رہے کہ سعودی ولیعہد بن سلمان کے حکم پر بہت سے شہزادوں کو نظربند کردیا گیا تھا اور حکومتی اموال میں خرد برد کرنے کا الزام دیکر تقریباً ۱۰۰ ارب ڈالر وصول کئے گئے تھے۔
سائرون نامی اتحاد کے مرکزی دفتر کے رئیس ’’ضیاء الاسدی‘‘نے مقتدیٰ صدر کی پارٹی اور امریکہ کے درمیان ہر طرح کے رابطے کی تردید کی ہے۔
آج جبکہ اس حادثہ کو پورے ۲ برس ہوچکے ہیں پورے بحرین سے لوگ احتجاجی جلوس نکال کر آل خلیفہ کے ظالم نظام کے خلاف مظاہرے کررہے ہیں جن میں سب سے اہم مطالبہ یہی ہے کہ شیخ عیسٰی قاسم کی نظربندی کو ختم کیا جائے۔
  • کل نتائج : 11416